Общи Условия
/Правила за ползване/
Условия за използване на онлайн магазин на http://www.ledo.bg
1. Настоящите общи условия за ползване („Условията”) уреждат взаимоотношенията между „ЛЕДО 1” ЕООД, ЕИК 125575216, наричано по-долу за краткост „ЛЕДО” като Доставчик, от една страна, и Потребителите на интернет страницата, купувачи на стоки, намиращи се на уебсайт http://www.ledo.bg, наричани по-долу за краткост „Потребители”, от друга.
1.1 „ЛЕДО 1” ЕООД, е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България с ЕИК 125575216, със седалище и адрес на управление със седалище и адрес на управление град Попово, обл. Търговище, ЖК Русаля, бл. 18, Вх. А, ет. 1, ап. 3, имейл адрес office@ledo.bg, телефон +359 889 486 912, +359 888 044 072
1.2. Дружеството упражнява дейността си съобразно законодателството на Република България, в т.ч. Закона за защита на потребителите и Закона за защита на личните данни.
Моля, прочетете изцяло публикуваните Общи условия за ползване преди да използвате информационните и търговски услуги, предлагани на Сайта (наричани за краткост Услуги). Ако не приемете Условията, посочени тук, няма да разполагате с възможност да ползвате нашия Онлайн Магазин. При използване на услугите ни, ще бъде израз от Ваша страна, че се съгласявате с Условията.
Във връзка с предоставяните Услуги www.ledo.bg обработва лични данни съгласно Политика за защита на личните данни („Политика”), която е видима и леснодостъпна на сайта ни.
Настоящият документ съдържа информация за дейността на “ЛЕДО 1” ЕООД и общите условия за ползване на услугите, предоставяни от “ЛЕДО 1” ЕООД, като уреждат отношенията между нас и всеки един от потребителите ни.
Потвърждаването на Общите условия е необходимо и задължително условие за сключването на договора между Потребителя и Доставчика “ЛЕДО 1”.
www.ledo.bg e уебсайт, който предоставя възможност за електронна търговия – за продажба, доставка и монтаж на оферираните в него стоки от името на „ЛЕДО 1“ ЕООД.
Публикуването на този сайт има смисъл на публична покана за сключването на търговска сделка за покупка на артикули online от фирма „ЛЕДО 1″ ЕООД.
„ЛЕДО 1“ ЕООД чрез “ www.ledo.bg“ има право да променя цените на предлаганите стоки по собствена преценка без предварително уведомяване.
Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката и потвърждението на желаната стока.
2. Съгласие с условията
2.1. Потребителят декларира, че е запознат и приема настоящите Общи условия с поставяне на отметка в поле „Съгласен съм с Общи условия“ на сайта.
3. Продажбата на стоки се извършва както след направена на сайта регистрация, така и без регистрация.
С приемането на Общите условия Потребителят се съгласява да бъдат обработвани неговите лични данни на основание сключения между него и “ЛЕДО 1” договор.
4. Отговорности
4.1. “ЛЕДО 1” не носи отговорност за каквито и да е щети в следствие на посещението на Онлайн магазина и информацията, публикувана в нея.
4.2. “ЛЕДО 1” не изключва възможност за грешки, неточности или пропуски, поради технически или човешки фактори и не носи отговорност в тази връзка.
4.3. Ако поради технически или човешки фактори, пробив на сайта от трети лица или злоупотреба с информацията на сайта без знанието на “ЛЕДО 1” забележите нередности, моля сигнализирайте на e-mail: office@ledo.bg
5. Дефиниции
За целите на настоящите общи условия долупосочените понятия следва да се разбират в следния смисъл:
Сайт – http:// www.ledo.bg и всички негови подстраници.
Потребител/ Клиент – означава всяко физическо или юридическо лице, което е направило поръчка за закупуване на стоки от търговеца, чрез електронния магазин, което е потвърдило съгласието си с настоящите Общи условия. При съмнение относно предоставените данни на клиента, търговецът си запазва правото да откаже поръчката/да прекрати договора, като уведоми клиента за това.
Общи условия – настоящите Общи условия, които включват условия за ползване и доставка, доброволно решаване на спорове, формуляри за отказ от договор и замяна, които се изпращат на клиентите при поискване и всяка друга правнозначима информация, която се намира на Сайта.
Лични данни – информация за физическо лице – три имена, дата на раждане, e-mail, телефон.
Стока – означава всеки продукт, собственост на “ЛЕДО 1”, предлаган в интернет страницата www.ledo.bg. Всяка стока се обозначава с основните си характеристики и с продажна цена.
Договор за продажба – договор, по силата на който “ЛЕДО 1” прехвърля или се задължава да прехвърли собствеността на стоки на потребителя, а потребителят заплаща или се задължава да заплати цената за тях.
Процедура за алтернативно решаване на потребителски спорове – процедура за извънсъдебно решаване на потребителски спорове, отговаряща на изискванията на този закон и осъществявана от орган за алтернативно решаване на потребителски спорове.
6. Технически стъпки за сключване на договор.
6.1 Потребителите използват предимно интерфейса на страницата на ”ЛЕДО 1”, за да сключват договори за покупко-продажба на предлаганите от ”ЛЕДО 1” стоки.
6.2. Договорът се сключва на български език.
6.3 Договорът между ”ЛЕДО 1” и Потребителя представлява настоящите общи условия, достъпни на адрес: www.ledo.bg
6.4 Страна по договора с ”ЛЕДО 1” е Потребителят съгласно данните, предоставени при направената поръчка чрез онлайн платформата (сайта).
6. Потребителят получава потвърждение на поръчката и с получаване на това потвърждение се счита, че договорът е сключен. Настоящите Общи условия представляват пълна регулация на договорните отношения на двете страни, освен в случаите когато потребителят е подписал отделен договор за покупко-продажба с „ЛЕДО 1“ ЕООД.
6.6 При извършване на поръчка, Потребителят получава потвърждение по имейл, че поръчката му е приета. Преди изпращане на поръчаната стока, ”ЛЕДО 1” има право да се свърже с Потребителя на посочен от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката.
6.7 “ЛЕДО 1” не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни данни.
6.8 Изявлението за сключване на договора и потвърждението за неговото получаване се смятат за получени, когато техните адресати имат възможност за достъп до тях.
6.9. Всяка изпратена чрез сайта поръчка ще бъде считана от страна на ”ЛЕДО 1” за редовна, ако са използвани възможните начини за това чрез сайта, които системата е приела за валидни, независимо от това дали същите са използвани от лице, различно от титуляра. Задължение на Потребителя е да спазва конфиденциалност на потребителското си име и парола.
7. Поръчка
7.1. При липса на наличност от дадена стока “ЛЕДО 1” си запазва правото да откаже поръчката.
7.2. След избиране на една или повече стоки, предлагани на уебсайта на “ЛЕДО 1”, Потребителят трябва да добави същите в списъка си със стоки за покупка. Избирането на стоки/продукти от сайта става с кликване върху бутона „КУПИ”. По този начин избраната стока/продукт се добавя във виртуална „КОЛИЧКА”, в която се съдържа информация за всеки продукт, количество и цената му, както и общо дължимата сума на избраните стоки/продукти.
7.3. След окончателен избор на стоки/продукти, които Клиента желае да закупи, следва да кликне върху бутона „ПОРЪЧАЙ”.
7.4. Необходимо е Потребителят/Клиентът да предостави данни за извършване на доставката, както и методите на плащане и доставка, след което да потвърди поръчката чрез интерфейса на сайта.
7.4. При извършване на поръчка, Потребителят получава потвърждение по имейл, че поръчката му е приета.
7.5 В случай, че “ЛЕДО 1” не разполага с поръчан от Потребителя продукт и не може да изпълни Поръчката, то “ЛЕДО 1” се задължава да уведоми за това Потребителя.
7.6 преди да бъде изпратен всеки артикул се проверява за техническа изправност (ако това е възможно, без да се нарушава целостта на опаковката) – проверява се целостта на кашоните;
7.7 ЛЕДО 1 гарантира, че всички продукти са фабрично нови (неупотребявани!) и запечатани от производителя, освен в случаите, в които противното изрично е упоменато при представянето на стоката в сайта.
8. “ЛЕДО 1” има право да откаже да сключи договор с некоректен Потребител.
8.1. “ЛЕДО 1” има право да третира Потребител като некоректен в случаите, когато:
– е налице неспазване от страна на Потребителя на Общите условия;
– е установено некоректно, арогантно или грубо отношение към представителите на “ЛЕДО 1”;
– са установени системни злоупотреби от Потребителя спрямо “ЛЕДО 1”.
9. Цени
9.1. Цените на предлаганите стоки са тези, посочени на уебсайта на “ЛЕДО 1” към момента на извършване на поръчка, освен в случаи на очевидна грешка.
9.2. Цените на стоките включват ДДС, в случаите, в които е предвидено начисляването му.
9.3 “ЛЕДО 1” си запазва правото да променя по всяко време и без предизвестие цените на предлаганите на сайта стоки, като такива промени няма да засягат вече извършени поръчки.
9.4 “ЛЕДО 1” може да предоставя отстъпки за стоките, предлагани на сайта, съгласно българското законодателство и правила, определени от “ЛЕДО 1”. Правилата, приложими за такива отстъпки, са налични на мястото, където е показана отстъпката.
9.5. “ЛЕДО 1” може да обявява дадени продукти в промоционална кампания. Това ще бъде отбелязано в страницата на промотирания продукт с надпис „ПРОМОЦИЯ“.
10. Промени
10.1. Възможни са печатни грешки, разлики в цветовата визуализация, както и промяна на дизайна на продуктите.
10.2. Поради това че Услугите могат да бъдат ползвани само съгласно актуалните Условия, в случай че не сте съгласни с тях, не трябва да ползвате Онлайн магазинa. В случай че желаете, имате възможност да закриете Вашия акаунт и прекратите договора по всяко време.
11. Плащане
11.1 Плащането на поръчани продукти може да се извърши:
– чрез наложен платеж, при получаване на продуктите,
– по банков път по сметка на „ЛЕДО 1“ ЕООД, IBAN:
– на място в магазина на „ЛЕДО 1“ ЕООД.
12. Условия, начини и срок на доставка
12.1. “ЛЕДО 1” се задължава да осигури условия за правилното опаковане, транспортиране и доставяне на продуктите, така че да бъдат запазени техните качества.
12.2. Ако Потребителят е заявил своята поръчка до офис на Куриерската фирма, то той разполага със срок от 5 работни дни, считано от датата на доставка, за да я приеме. След изтичането на този срок поръчката се анулира и се връща обратно на “ЛЕДО 1”.
Доставката се извършва до адрес на потребителя на територията на Република България, до офис на куриерската фирма.
“ЛЕДО 1” не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.
Доставката се извършва в сроковете, описани под всяка опция за доставка в интерфейсния модул за поръчка. При извънредни обстоятелства “ЛЕДО 1” си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.
“ЛЕДО 1” обработва поръчките в срок от …………. работни дни от извършване на поръчката, като забавяне може да се получи от проблеми с дружествата, осъществяващи логистиката, както и форсмажорни обстоятелства, свързани с Ковид криза, налагаща забавяния и проблеми с логистиката на стоките. Доставката обичайно се извършва в рамките на обичайния в практиката срок съобразно с избрания способ за доставка. Възможно е удължаване срока на доставка поради временна липса на поръчан от вас продукт или недостатъчната му наличност за изпълнение на заявеното от вас количество, както и при обявени извънредно положение или извънредна епидемична обстановка. В такива случаи ще се свържем с Вас за допълнителни уточнения.
Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.
При предаване на стоката Клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В този случай Клиентът е длъжен да обезщети „ЛЕДО 1“ ЕООД за всички вреди и пропуснати ползи, включително и за всякакви други разходи извън разходите за доставка и връщане на стоката, настъпили в следствие на отказа.
В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, „ЛЕДО 1“ ЕООД се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.
“ЛЕДО 1” си запазва правото да променя наличните методи на доставка и плащане и/или условията по тях по всяко време чрез публикуване на наличните методи на доставка и плащане на уебсайта без друго известие.
ДОСТАВКА
Условия, доставки до адрес, посочен от клиента
Преди всяка доставка наш сътрудник се свързва с Вас по телефона за потвърждение и допълнителна информация.
ДОСТАВКА И МОНТАЖ В ГРАД …………..
Доставката на климатична система, закупена от ЛЕДО с монтаж се извършва от монтажен екип на фирма „ЛЕДО 1“ ЕООД в уговорения предварително с клиента ден и час. Mожете да платите продукта в брой на екипа на фирмата след извършения монтаж на място или предварително в магазина в град ……………, ул. „………..“ …….
БЕЗПЛАТНО ДО ВСЯКА ТОЧКА НА СТРАНАТА
Всеки продукт на стойност над 150 лв., закупен от ЛЕДО 1, се доставя абсолютно безплатно на територията на Република България!
ПЛАЩАШ ПРИ ДОСТАВКА
Можете да платите избрания от Вас продукт при доставката му!
ПРЕГЛЕДАЙ ПРЕДИ ДА ПЛАТИШ
Можете да прегледате доставения продукт преди да го платите! Всички продукти са в оригинална опаковка от производителя.
12. Връщане на продукт
12.1 Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:
-Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от клиента и това може да се установи чрез сравняване на буквите и символите от заявената и доставената стока.
-Цената, която клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена.
При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
-Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули. Връщането се допуска при следните условия:
-Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от „ЛЕДО 1“ ЕООД електронен адрес за кореспонденция, в срок не по-дълъг от 14 дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката;
Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от „ЛЕДО 1“ ЕООД – фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава), приемо – предавателен протокол;
-Клиентът съгласува с представител на „ЛЕДО 1“ ЕООД адреса, на който „ЛЕДО 1“ ЕООД желае да получи обратно стоката;
К-лиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на „ЛЕДО 1“ ЕООД адрес.
-„ЛЕДО 1“ ЕООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.
12.2. Възстановяването на сумата се извършва по начина, по който е получена от “ЛЕДО 1” ЕООД, освен ако изрично не е упоменато, че Потребителят предпочита друг платежен метод. Платени пратки с наложен платеж от Потребителя, се връщат по банкова сметка, посочена в искането на Потребителя към “ЛЕДО 1”.
12.3. За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведоми за своето име, адрес, телефонен номер, email, както и за решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление. Достатъчно е да изпратите e-mail относно упражняването на право на отказ в рамките на упоменатия 14-дневен срок, като ние ще изпратим формуляр за отказ, в който да бъде посочена банкова сметка.
12.5. Ако се откажете от направена поръчка, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас в срок не по-късно от 14 дни, считано от датата на връщане на стоката. Срокът се счита за спазен, ако ни изпратите обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок. Потребителят трябва да поеме преките разходи по връщане на стоките. В случай на отказ, стоката трябва да бъде върната в запазена оригинална опаковка, с ненарушена цялост и неизползвана. При неизпълнение на тези условия запазваме правото си да откажем да приемем върнатата стока и да не възстановим сумата, платена от Вас.
Отказът може да бъде направен чрез изпращане на стандартен формуляр за отказ на адрес град ……………. или по е-мейл: office@ledo.bg
Стандартен формуляр за правото на отказ от онлайн покупка Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
– До (името на търговеца, неговият географски адрес и когато е приложимо, номерът на факса му и електронният му адрес се попълват от търговеца):
– С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга*
– Поръчано на*/получено на*
– Име на потребителя/ите
– Адрес на потребителя/ите
– Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)
– Дата
––––––––––––––––––
* Ненужното се зачертава.
13. Гаранция, гаранционни условия
13.1. Фирма „ЛЕДО 1“ ЕООД дава на своите клиенти с всяка закупена стока с гаранция, гаранционна карта, в която са упоменати:
име, адрес и телефон на клиента;
данни за климатичната инсталация;
данни за продавача;
данни за оторизираната монтажно – сервизна фирма;
условия за валидност на гаранцията;
гаранционен срок на закупената стока.
2. С изключение на задълженията специално посочени в тази гаранция, „ЛЕДО 1“ ЕООД не може да бъде отговорна за директни, недиректни, специални, случайни или последващи повреди, независимо дали се базират на договор, вреда в следствие пропуск на длъжностно лице или някоя друга законна теория и дали е предположена възможността за такива повреди.
3. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката.
13.2. Ограничения за гаранцията
Гаранцията отпада в случай на:
1. Повреди, причина за които е лош транспорт, съхранение или неправилна експлоатация.
2. Опит за ремонт от страна на Клиента и/или друго неупълномощено лице.
3. При използване на некачествени и неоригинални консумативи и материали.
13.3. Допълнителни условия
1. „ЛЕДО 1“ ЕООД не носи отговорност при повреда на стоката вследствие форсмажорни обстоятелства.
13.4. Гаранционни условия
1. Гаранцията важи само при условие, че монтажът е извършен от оторизирана монтажно-сервизна фирма, която поема и гаранционното обслужване.
2. За да е валидна гаранцията е нужно да се представи документ, предоставящ информация за закупуването на климатика (касов бон, фактура).
3. Гаранционното обслужване е безплатно за неизправностите, вследствие на фабричен дефект.
4. Гаранцията е валидна само, когато клиентът уведоми на всеки 12-ти месец от датата на монтажа сервизната база за извършване на задължителна профилактика на климатичната инсталация, в т.ч. почистване на топлообменните повърхности, като почистването се заплаща от клиента. При констатирани проблеми със състоянието на техниката чрез монтажно-сервизната фирма се осъщестява логистика за ремонта в сервиза на вносителя.
5. Гаранцията важи при стриктно спазване на инструкциите за поддържане и експлоатация на оборудването.
6. Гаранционното обслужване в случаите на неизправност на оборудването в режим отопление, при външна температура под 0 градуса в °C, е безплатно когато е осигурена 24-часова работа на системата.
7. Гаранционният срок на изделието тече от датата на монтажа, но не по-късно от 2 (два) месеца след датата на продажбата.
13.5. Безплатен гаранционен сервиз се отказва в следните случаи:
-подправени, непълно или неточно попълнени данни в гаранционната карта на оборудването;
-не са спазени условията за съхранение и експлоатация, посочени в упътването на продукта;
-е правен опит за отстраняване на дефекта от неоторизиран сервиз;
-при сътресения, удари и претоварвания вследствие на небрежно отношение или при транспорт;
-при повреди вседствие на природни бедствия, пожари, наводнения, мълнии, токови удари и при захранващо напрежение, различно от работното напрежение на уреда;
мощността на уреда не отговаря за климатизацията на помещението,(при констатирани нарушения в монтажа и определянето на необходимата мощност, сервизната база носи материална отговорност по отстраняване на дефекта по време на гаранционния срок);
на клиента по негово желание се монтира климатик с по-малка мощност от необходимата.
13.6 На гаранция не подлежат:
дистанционното управление;
пластмасовите части;
почистването на инсталацията, филтрите на вътрешното тяло, отпушване на кондензен маркуч.
13.7. Осъществяване на гаранцията:
Посещение на специалист по заявка на клиента и липса на гаранционен дефект или неспазени условия по т.II и т.III, се заплаща от клиента;
Ремонтът се извършва в дома на клиента или в сервиза.
Гаранционният сервиз се осъществява чрез монтажно-сервизната фирма, извършила монтажа. За всяка забелязана нередност клиентът уведомява фирмата и преустановява незабавно ползването на инсталацията до идването на оторизиран сервизен техник;
Вносителят, продавачът и монтажно-сервизната фирма не са отговорни за пропуснати ползи и последвали загуби, вследствие на дефектна стока и престоя й в сервиза, както и да осигуряват оборотно друга стока. Няма законова разпоредба за допустим максимален брой ремонти, което да налага замяна на климатичната инсталация с нова;
Независимо от настоящата търговска гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба (чл. 120 от ЗЗП).
14. Интелектуална собственост
Правата на интелектуална собственост върху всички материали и ресурси, търговски марки, авторски права, права на интелектуална собственост и др, разположени на уебсайта на “ЛЕДО 1” (включително наличните бази данни), са обект на закрила по Закона за авторското право и сродните права, принадлежат на “ЛЕДО 1” или на съответно указаното лице, преотстъпило правото на ползване на “ЛЕДО 1”, и не могат да бъдат използвани в нарушение на действащото законодателство.
При копиране или възпроизвеждане на информация вън от допустимото, както и при всяко друго нарушение на правата на интелектуална собственост върху ресурсите на “ЛЕДО 1”, “ЛЕДО 1” има правото да претендира обезщетение и за претърпените преки и косвени вреди в пълен размер.
Освен в случаите, когато е изрично уговорено, Потребителят не може да възпроизвежда, променя, заличава, публикува, разпространява и разгласява по друг начин информационните ресурси, публикувани на уебсайта на “ЛЕДО 1”.
“ЛЕДО 1” се задължава да полага дължимата грижа да осигури възможност на Потребителя за нормален достъп до предоставяните услуги.
“ЛЕДО 1” си запазва правото да преустанови достъпа до предоставените услуги. “ЛЕДО 1” има право, но не и задължение, по своя преценка да изтрива информационни ресурси и материали, публикувани в сайта си.
15. Прекратяване и разваляне на договора
“ЛЕДО 1” има право по свое усмотрение, без да отправя предизвестие да прекрати едностранно договора, в случай че установи, че предоставяните услуги се използват в нарушение на настоящите общи условия, законодателството в Република България и общоприетите нравствени норми.
Освен в случаите, предвидени в настоящите Общи условия, договорът между страните се прекратява и при преустановяване на дейността на “ЛЕДО 1” или прекратяване поддържането на уебсайта му.
Извън посочените по-горе случаи всяка от страните може да развали настоящия договор с отправяне на едноседмично предизвестие до другата страна в случай на неизпълнение на задълженията по договора.
Писмената форма на договора се счита спазена с изпращане на съобщение на електронна поща (e-mail).
16. Помирителна клауза
Страните декларират, че, в случай че някоя/и от клаузите по настоящите Общи условия се окаже/окажат недействителна/и, това няма да влече недействителност на целия договор или на други негови части. Недействителната клауза ще бъде заместена от повелителните норми на закона или установената практика.
17. Изменение на общите условия
“ЛЕДО 1” се задължава да уведоми Потребителите за всяко изменение в настоящите общите условия в 7-дневен срок от настъпването на това обстоятелство на посочения от Потребителя имейл адрес и/или публикува на видно място в интернет магазина www.ledo.bg или в потребителския им профил съобщение за измененията на Общите условия, текста на измененията или електронна препратка към Интернет страница, на която са достъпни изменените Общи условия. Промените в Общите условия не засягат отношенията между Потребителя и “ЛЕДО 1”, възникнали във връзка с валидно подадена преди уведомлението заявка за покупка на стока.
Когато не е съгласен с измененията в общите условия, Потребителят има право да се откаже от договора, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка. За да упражни това си право, Потребителят следва да уведоми “ЛЕДО 1” в срок от един месец от получаването на съобщението по предходния член.
В случай че Потребителят не упражни правото си да се откаже от договора по реда, уреден в настоящите общи условия, се счита, че изменението е прието от Потребителя без възражения.
18. Приложимо право
По всички неуредени от настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.
“ЛЕДО 1” идентифицира Потребителите на сайта чрез съхранение на лог-файлове на сървъра на Сайта.
“ЛЕДО 1” има право да събира и използва информация относно Потребителите на основание и за целите на изпълнението на сключения при общи условия с Потребителя договор. Информацията, чрез която лицето може да бъде идентифицирано, може да включва лични данни, посочени в общите условия, както и всяка друга информация, която лицето предоставя доброволно при регистрацията. Информацията включва и всяка друга, която Потребителят въвежда, използва или предоставя при ползване услуги.
“ЛЕДО 1” полага дължимата грижа и отговаря за защита на информацията за Потребителя, станала му известна по повод на регистрацията, освен в случаите на непреодолима сила, случайно събитие или злоумишлени действия на трети лица.
“ЛЕДО 1” може да разкрива лични данни на трети лица само в предвидените от закона случаи и при предвидените в закона обстоятелства или след изрично съгласие от Потребителите.
19. Информация за органи, контролиращи дейността
Органите, регулиращи дейността на “ЛЕДО 1” са Комисия за защита на потребителя /КЗП/ и Комисия за защита на личните данни (КЗЛД), със следните координати:
За КЗП:
Уебсайт: https://kzp.bg/kontakti
тел: 0700 111 22
email: info@kzp.bg
адрес: гр. София, пл. Славейков, №4А, ет. 3, 4 и 6
За КЗЛД:
Уебсайт: https://www.cpdp.bg/
тел: 02/91-53-518
email: kzld@cpdp.bg
адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
За КЗК:
Уебсайт: www.cpc.bg
тел.: 02/ 935 62 22, факс: 02/ 980 73 15
Имейл: cpcadmin@cpc.bg
адрес: гр.София, п.к. 1000, бул.“Витоша“ № 18
Потребителите могат да използват Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС), достъпна на / http://ec.europa.eu/odr / – единен портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат възникналите споровете помежду си.
Алтернативното решаване на спорове /АРС/ между потребители и търговци представлява извънсъдебно помирително производство на доброволен принцип.
Общите помирителни комисии съдействат за постигането на споразумение между потребители и търговци при спорове за договори за продажба на стоки и предоставяне на услуги.
Общите помирителни комисии са определени на регионален признак, а компетентна да решава спорове между “ЛЕДО 1” и Потребител е Обща Помирителна комисия със седалище София и район на действие територията на област София.
Консолидирания списък на признатите органи за АРС на държавите – членки на Европейския съюз може да намерите на:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show
Общи разпоредби
Онлайн магазинът функционира при правилата, описани в Общите условия. Доставчикът не гарантира постоянното функциониране на онлайн магазина, нито че последният не съдържа грешки.
ЛЕДО 1 си запазва правото да прекъсва достъпа до част от или до целия онлайн магазин, без съгласието на Потребителя, за неограничен период от време, планирано или инцидентно, без да носи отговорност за евентуално настъпили в следствие на спирането вреди за Потребителя.
ЛЕДО 1 си запазва правото да променя, без предварително уведомление, структурата и/или съдържанието на онлайн магазина.
Дата на актуализиране: 17.11.2023 г.